Haj! Ziet er goed uit hoor voor een beginner! Leuk ook om je enthousiastme te zien, en je leergierigheid. Zoals de anderen ook zeggen, kun je met proberen, fouten maken en zelf leren ver komen. Ook met renderen. Zo te zien heb je je model goed opgebouwd, aan de doorsnedes te zien. In het begin tekende ik alles aan elkaar, dus als beginner ben je lekker bezig

.
Alvast tips voor je presentatie. Daarmee bedoel ik je plaatjes direct uit sketchup. Als je een blauwe lucht en een groene grond als achtgrond instelt (bij Styles), en de zon (en dus schaduwen) aanzet, scheelt dat al weer een heleboel.
Probeer ook de camera standpunten realistisch te kiezen. Het zijaanzicht van de vrouw aan tafel is goed, de andere is te hoog. Mensen zijn gem. 1,8m lang dus dat is een goed uitgangspunt als camera hoogte. Je wilde waarschijnlijk alles erop krijgen, maar het is niet erg om per plaatje maar delen te laten zien. Zo blijft de kijker geboeid naar meer..

Meerdere plaatjes vormen dan een totaalindruk.
Toch betrap ik mezelf er ook op "even gauw een paar plaatjes"

voor op het forum te schieten, en dan pak je toch gauw het grote geheel.
Gedachtenspinsel: Als je het lege kavel hebt, is dat misschien een mooie blauwdruk voor een nieuwe sketchutitie. Ik wil ook weer niet je spullen gelijk inzetten, te hard van stapel lopen of zonder toestemming anders inzetten

, maar het is een idee.
Suc6!