Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




  • Advertisement

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
  Afdrukweergave

opnieuw freelance SU-opdracht gevonden ...
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27 mei 2010, 20:02 
Offline

Geregistreerd: 11 mei 2009, 18:42
Berichten: 68
Woonplaats: België
Voor de geïnteresseerden: weer een freelance mogelijkheid als SU-tekenaar.

http://www.zoekbijbaan.nl/studenten/vacdetails/16734/15171/3d_fotobewerker_in_eindhoven_eo.html

Vergoeding : minimaal (dacht 7,5 euro/uur :shock: ) : is niet echt de lotto winnen, maar hier zitten wel een aantal studenten die misschien graag een zakcent verdienen ?

Flapsy

_________________
“A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.” (Herm Albright)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: opnieuw freelance SU-opdracht gevonden ...
BerichtGeplaatst: 27 mei 2010, 20:31 
Offline

Geregistreerd: 31 jul 2009, 23:33
Berichten: 221
Woonplaats: Amsterdam
Ik vind het tof dat je dit soort dingen plaatst Flapsy, daarop geen enkel commentaar.

Waar ik wel commentaar op heb is hoe die mensen het in hun %#@$% hoofd halen een ervaren 3d-artiest te zoeken die overdag en 's avonds, doordeweeks en in het weekend hun werk voor ze wil doen en daar dan €7,50 (Zeven euro vijftig!) per uur voor betalen! Freelance! En dan nog bij een commercieel bedrijf ook!

Mijn ****ing stagiair gaat meer verdienen dan dat, alleen al uit zijn/haar stagevergoeding, en die ga ik ook nog eens alles leren!

Ben bijna geneigd erop te reageren onder een valse naam, en daarna onder weer een andere naam een offerte aan te vragen.

Sorry hoor, maar als je kwaliteit levert aan je klanten verwacht je ook kwaliteit van je mensen, en als je mensen die kwaliteit inderdaad leveren dan zijn ze een stuk meer waard dan dit.

Nogmaals, niks ten nadele van jou Flapsy, waardeer het dat je de forumleden op de hoogte houdt van beschikbare jobs :goodjob:

_________________
http://www.twilightrender.com


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: opnieuw freelance SU-opdracht gevonden ...
BerichtGeplaatst: 27 mei 2010, 20:35 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 29 jul 2007, 15:38
Berichten: 582
Woonplaats: Barneveld
flipya4real schreef:
Ik vind het tof dat je dit soort dingen plaatst Flapsy, daarop geen enkel commentaar.


Mijn ****ing stagiair gaat meer verdienen dan dat, alleen al uit zijn/haar stagevergoeding, en die ga ik ook nog eens alles leren!




Lol ik zou wel eens bij jou stage willen lopen dan.
Loop nu stage via bouwtalent. Weet niet of je dat wat zegt, maar daar verdien je echt hele aal niks.
Uurloon is 3 euro en daar krijg je de helft van omdat de rest naar de schoollaptop gaat. (die ik inmiddels allang heb afbetaald)

ik noem het ook wel eens oplichtingtalent..

_________________
Afbeelding



Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: opnieuw freelance SU-opdracht gevonden ...
BerichtGeplaatst: 27 mei 2010, 20:51 
Site Admin
Offline

Geregistreerd: 09 apr 2007, 12:20
Berichten: 1857
Gek ook dat er niet bijstaat welk bedrijf het nu eigenlijk is. Een beetje fotobewerker heeft toch echt wel een eigen site... :mad:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: opnieuw freelance SU-opdracht gevonden ...
BerichtGeplaatst: 27 mei 2010, 20:57 
Offline

Geregistreerd: 31 jul 2009, 23:33
Berichten: 221
Woonplaats: Amsterdam
Rico91 schreef:
ik noem het ook wel eens oplichtingtalent..


Pas op jongen, de amerikanen wisten het 70 jaar geleden al:

Afbeelding

:rofl: :lol:

Mijn stagiair moet nog beginnen, ben nu net in gesprek met een ROC. Om eerlijk te zijn, nadat ik hem of haar een beetje up and running heb gekregen gaat hij/zij me echt uren werk per dag uit handen nemen. Uren die ik dus kan besteden aan andere projecten, of in ieder geval andere fases van projecten. Grofweg schat ik dat elk uur dat de stagiair werkt mij 15 minuten aan begeleiding kost, maar ook weer een uur oplevert. Simpel rekensommetje leert dat ik hem of haar meer dan zeveneneenhalve piek kan betalen en er dan nog op verdien ook. En bij mij leren ze ook nog aardig wat. Deze gasten vragen iemand die alles al weet en zelfstandig kan, vergeet dat niet :lol:

Ik zie dat ze een student zoeken, maar zelfs dan is het vrij belachelijk. Ik werkte als student in een pakkenzaak en verdiende minstens twee keer zoveel...

@Gijs, lijkt me wel duidelijk waarom ze het er niet bij zetten, ik zou ook niet willen dat mijn klanten weten dat het project waar ze honderden of duizenden euro's voor betalen uitgevoerd wordt voor minder dan een tientje per uur :?

_________________
http://www.twilightrender.com


Laatst bijgewerkt door flipya4real op 27 mei 2010, 21:03, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: opnieuw freelance SU-opdracht gevonden ...
BerichtGeplaatst: 27 mei 2010, 20:59 
Offline

Geregistreerd: 31 jul 2009, 23:33
Berichten: 221
Woonplaats: Amsterdam
gijs schreef:
Een beetje fotobewerker heeft toch echt wel een eigen site... :mad:


Daar leg je wel de vinger op de zere plek, heb je mijn website wel eens gezien? Typisch zo'n komt-wel-als-ik-tijd-heb verhaal, staan nog steeds alleen Afrikafoto's op en niet eens een telefoonnummer :oops:

_________________
http://www.twilightrender.com


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Style by business web design styles , pozycjonowanie strony pozycjonowanie stron sem
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Design Downloaded from free phpBB themes templates | free website templates downloads | photoshop brushes.
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO