Ik weet wat je bedoelt, schreef in de eerste post ook al dat ik maar een paar dingen getextured had (en nogal at random

) namelijk wc-pot, badkuip, kranen, spiegel, kaarsjes en vloer. Vandaar dus dat de meeste oppervlakken nog niet echt lekker uit de verf komen. Het idee met de lijntjes was een soort rotoscope-effect te krijgen, maar ben het met je eens dat het wat hard overkomt, misschien moet ik daar nog wat aan gaan sleutelen, of wellicht wordt het beter met een compleet getextured model.
Beste stuurlui staan aan wal, couldn't agree more. Ik denk ook dat je uitstekend kritiek kan leveren op de esthetiek zonder per se zelf te weten hoe de techniek erachter werkt. Daarom ook dank daarvoor

Je zou eens kunnen stoeien met de demoversie, gewoon kijken of het je ligt. Het is makkelijker dan je misschien denkt om degelijke resultaten te krijgen.
Ik zal de komende dagen wat meer plaatjes posten, zowel pogingen tot photorealistisch als wat 'artistiekere' edits van renders.
Admin/moderators: Zou het mogelijk zijn een subforum over Twilight aan te maken zoals die ook voor Kerky, Artlantis etc bestaat, of hebben jullie het liever gewoon in deze categorie?