Gezien je vraagstelling gok ik er op dat het plaatje van het volledige project niet van jouw hand is, klopt dat?
Zo ja, om een vergelijkbare 'realistische' afbeelding te bereiken zul je de afbeelding moeten renderen, dit kan niet met de standaardversie van Sketchup, je zult er extra software bij moeten betrekken.
Op het forum kan je aardig wat info vinden over het hoe en wat. Wat mij betreft de simpelste manier om een (wederom simpel) resultaat te krijgen is een sketchup-plugin genaamd Podium. De trial-versie hiervan kan (uit m'n hoofd) een afbeelding van 500x500 pixels genereren. Wil je wat meer controle (lees: een hoop meer controle), finesse en mogelijkheden en een betere kwaliteit, dan raad ik je in eerste instantie Kerkythea aan. Volledig gratis en biedt de mogelijkheid erg mooie resultaten te krijgen.
Een 'getting started' gids voor Kerkythea is door gijs op dit forum geschreven en vind je hier
viewtopic.php?f=16&t=390Ik zou je ook nog het advies willen geven om wat meer detail in je model te brengen. Raamkozijnen, deurposten, plinten etc dragen heel veel bij aan het uiteindelijke realisme van je render.
Succes alvast, en als je vragen hebt stel ze maar. De meeste kan ik niet beantwoorden, maar er zijn hier nog meer mensen