Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




  • Advertisement

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
  Afdrukweergave

Plan omzetten naar sketchup
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07 jul 2009, 16:55 
Offline

Geregistreerd: 07 jul 2009, 15:22
Berichten: 6
Hallo

Ik heb iemand beloofd om de plannen voor zijn bouw (bureel+appartementen) om te zetten naar sketchup maar slaag er niet in deftig ontwerp te maken, ondanks feit dat het vrij kubistisch is van aard (met nogal wat uitsprongen, balkons enz)

Iemand die eens een poging wil doen?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Plan omzetten naar sketchup
BerichtGeplaatst: 07 jul 2009, 18:16 
Site Admin
Offline

Geregistreerd: 09 apr 2007, 12:20
Berichten: 1857
Welkom en goedenavond,

misschien dat je iets meer duidelijkheid kunt geven? Is er bijvoorbeeld een (gedetaileerde) tekening die in 3D moet worden omgezet, of moet er nog echt iets ontworpen worden? Wat heb je ervoor over, qua loon? Is er een deadline? Enzovoorts.

Ikzelf ga spoedig op vakantie, maar ik kan me voorstellen dat er wel wat "achterblijvers" zijn die een poging willen wagen.

Gijs

PS: Beloof nooit dingen, waarvan je (van te voren) niet zeker weet of je ze waar kunt maken... ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Plan omzetten naar sketchup
BerichtGeplaatst: 07 jul 2009, 18:50 
Offline

Geregistreerd: 07 jul 2009, 15:22
Berichten: 6
Heb plannen in PDF, zowel voor- en zijaanzichten als grondplannen. Zoek gewoon iemand die extern zicht in 3D kan maken, verder trek ik plan wel. Moet wel gratis, is vriendendienst voor iemand.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Plan omzetten naar sketchup
BerichtGeplaatst: 07 jul 2009, 22:06 
Site Admin
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 30 jan 2007, 20:02
Berichten: 2028
Woonplaats: Putte, Belgie
Moet wel gratis terwijl jij er misschien geld voor krijgt... indien iemand meerdere appartementen en een kantoor laat bouwen is een professioneel 3D ontwerp voor waarschijnlijk op een reclamebord iets wat je beter kunt uitbesteden en niet iemand laat tekenen die voor het eerst Sketchup gebruikt.

Dit subforum heet ook Jobs Sketchup en niet gratis tekenburo Sketchup.

_________________
Ik help creatieve mensen hun ideeën van een idee of 2D plan naar een 3D visualisatie te evolueren en hier succesvol te zijn. >> http://www.SketchUp3D.be <<


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Plan omzetten naar sketchup
BerichtGeplaatst: 07 jul 2009, 22:53 
Offline

Geregistreerd: 07 jul 2009, 15:22
Berichten: 6
Kalm kalm, ik krijg hier hoegenaamd geen geld voor. Iemand die ik ken vroeg me of ik foto's wilde maken van zijn nieuw kantoorgebouw en toen we dat gingen doen, heb ik gewoon even vermeld dat het misschien wel leuk is om dat in sketchup om te zetten (hij zou tekening-achtig 3D model willen gebruiken voor briefhoofd ed). Ik ken sketchup redelijk dus heb voorgesteld het een kans te geven maar ik slaag er niet in, dus daarom even gevraagd of iemand me op weg kan zetten. Meer niet. Jeez.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Plan omzetten naar sketchup
BerichtGeplaatst: 13 jul 2009, 21:06 
Offline

Geregistreerd: 07 jul 2009, 15:22
Berichten: 6
Dit nog even bumpen. Heb nog eens besproken met kennis dat het niet evident zal worden om dit gratis te laten doen. Dus als iemand het ziet zitten, neem dan even contact op aub. Gebouw is zoals reeds gezegd vrij kubistisch met paar balkons (is bureel met bovenverdiepingen appartement - 2 verdiepingen hoog). Bedoeling is enkel het buitenzicht in 3D te krijgen zodat hij een 3D model kan ronddraaien om op die manier een beeld van gebouw te krijgen voor uitnodigingen naar klanten toe.

Het mag iets kosten maar nu ook geen 500 euro natuurlijk. Dus als iemand zich geroepen voelt. Het lijkt me voor iemand met de nodige ervaring slechts een uurtje of twee werk. Plannen kan ik aanleveren in DWG. Verdere afhandeling qua betaling ed kan je met die persoon zélf doen, ik verdien hier verder NIKS aan voor alle duidelijkheid.

Alvast bedankt.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Plan omzetten naar sketchup
BerichtGeplaatst: 15 jul 2009, 17:12 
Offline

Geregistreerd: 08 okt 2007, 14:42
Berichten: 68
Woonplaats: Den Bosch
hallo Lapino,

Ik wil er wel naar kijken!
Heb je foto's van het gebouw? Dan kan ik kijken of ik het in een paar uurtjes kan..

Groet,
Ineke van Engelen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Plan omzetten naar sketchup
BerichtGeplaatst: 15 jul 2009, 21:27 
Offline

Geregistreerd: 07 jul 2009, 15:22
Berichten: 6
http://www.megaupload.com/?d=2UR341B7 hier kan je dwg vinden, kan ook nog pdf's bezorgen met wat meer info op


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Plan omzetten naar sketchup
BerichtGeplaatst: 20 jul 2009, 10:28 
Offline

Geregistreerd: 14 apr 2009, 12:45
Berichten: 30
Woonplaats: Molenaarsgraaf
Lapino, ik ga morgen op vakantie, als je nog meer informatie heb van een telefoon nummer of zo, en wie het gaat maken moet je dat maar ff doorgeven vandaag, dan kan ik eventueel nog bellen,

Martijn


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Plan omzetten naar sketchup
BerichtGeplaatst: 20 jul 2009, 10:42 
Offline

Geregistreerd: 07 jul 2009, 15:22
Berichten: 6
Zal het straks doorsturen, echt nog geen tijd gehad


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Plan omzetten naar sketchup
BerichtGeplaatst: 20 jul 2009, 17:35 
Offline

Geregistreerd: 22 okt 2007, 4:40
Berichten: 156
heb je net pm gestuurd mocht het nog nodig zijn.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Style by business web design styles , pozycjonowanie strony pozycjonowanie stron sem
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Design Downloaded from free phpBB themes templates | free website templates downloads | photoshop brushes.
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO