gijs schreef:
Maarten schreef:
Verder is 1 plaatje per gebouw ook niet echt voldoende om te beoordelen hoeveel werk en creativiteit er echt in zit.
Zoals je kunt zien staat er een linkje naar het topic met alle tussentijdse plaatjes die zijn gepost. Deze plaatjes kunnen natuurlijk van invloed zijn op je beoordeling, maar om nu alle plaatjes hier nog een keer neer te zetten is niet echt nodig, lijkt mij.
Uiteindelijk gaat het ook om het plezier dat we eruit halen, niet om de wedstrijd. Ook al is het altijd leuk als andere mensen je werk mooi vinden, het van elkaar leren is belangrijker.
Wat betreft de andere puntjes, als je ze eerder had gemeldt hadden we ze nog mee kunnen nemen. Nu zullen we dat bij een volgende SketchUtitie doen. Misschien heb jij al een ideetje? Je bent vrij om een nieuw topic (en dus SketchUtitie) te starten

Groetjes,
Gijs
Het was niet zo aanvallend bedoeld zoals jij het wellicht opvatte Gijs
Ik bedoelde meer dat de opgave naar mijn idee een dusdanige vrijheid had dat je er zo'n beetje alles van kon maken, en dat degene met de meeste vrije tijd min of meer op voorhand de winnaar zou worden (neemt niet weg dat Maarten (its in the name hehe) er wat moois van heeft gemaakt) .
Als ik tijd had gehad en een falling-waters look-a-like in blokhut-vorm en met omgeving had gesketchupt was dat misschien ook top geweest, maar het zou niet echt een vergelijking mogelijk maken.
Verder geen kritiek op het organiseren van een of ander, dat is alleen maar mooi
Heb het topic om de een of andere reden ook voor het eerst pas gezien anderhalf uur voor de sluiting, anders had ik wellicht ook meegedaan. Mailen is misschien beter volgende keer.