Wat grappig dat je dat zegt over dat vegetatie dak. Ik wilde ook kijken of ik er gras o.i.d. op kon laten goeien

Ik moet zeggen dat ik dat textures toevoegen altijd maar een hoop gedoe vindt. Net als details toevoegen. Maar wil je een beetje realistisch idee kijken dan zijn details wel het recept. De deuren ben ik nog niet tevreden over, moeten strakker. Qua fundering, heb je inderdaad goed gezien, elke verdieping wordt er tussen ook gedragen door het beton via steunbalken. Ik heb vanmorgen nog het geheel wat gelift zodat ook de onderste verdieping eigenlijk los komt te staan. Ook enorme balken hangen daar onder maar of dat bouwkundig haalbaar is, no clue

Ben momenteel even uit SketchUp om eens te kijken of ik even een pagina in elkaar kan frutten met al mijn SketchUp gedoe. Krijg namelijk best wel veel leuke reacties, ook via iets als Twitter van lui die in de architectuur werkzaam zijn of er voor studeren. Verder wil ik dan even soort van slideshow plugin installeren zodat ik makkelijk mijn plaatjes online kan laten zien. Kijken hoe ver ik kom