Iedereen,
Ik heb mij lid gemaakt op dit forum omdat ik wel eens tegen problemen aan loop met Sketchup en ik hoop hier de oplosingen voor te kunnen vinden

Het probleem waar ik nu al enige tijd tegen aanloop, wat ik overigens eerder nooit heb gehad, dus of mogelijk met nieuwe installatie of wijziging instellingen is alles anders:
Als ik aan het tekenen ben ontstaan er grote knooppunten: grote vierkanten op de hoeken en aanhechtingspunten. Dit is tijdens het tekenen redelijk irritant, maar het belangrijkste is nog: Mijn prints zien er niet uit!
Nu heeft iemand mij een tijd terug laten zien hoe ik bepaalde ''zichtinstellingen (oid)'' wijzig voor de prints. Hoe ik dit deed weet ik niet meer en ik vindt het dus ook niet meer, mogelijk is hiermee ook direct het probleem met de dikke punten opgelost(?) Anyway, als iemand begrijpt wat ik in deze alinea bedoel en wie weet hoe ik bij deze instellingen kom, hoor ik dat graag, en daarnaast ontvang ik heel graag ook een oplossing voor de dikke punten in mijn tekening.
Thnx!
Michael