Nieuwe style
Sommige hebben het misschien al bekeken, of gehoord, en nu heeft ook iedereen het gezien. De nieuwe style van het forum.
Kort samengevat:
Bovenin beeld:
Nieuwe banner / logo. Deze wijzigd elke keer als je vernieuwd of een ander subforum of topic bekijkt.
Menubalk:
De opties zijn gelijk gebleven, alleen de kleuren en het lettertype is aangepast. Nieuwe berichten komen nog steeds (als je brwoser het toelaat) als popup en als melding in de menubalk.
Het Forum:
Kleuren aangepast (alles een standaard te downloaden style, dus was zo gedaan

) Alle plaatjes voor de topics zijn wel aangepast.
Informatie onderaan het forum:
Niet aangepast op de kleuren na. Wat ik nog graag wil toevoegen is een optie om te laten zien wie online zijn geweest de laatste 24 uur, wie er jarig zijn. Tevens zou ik graag een "shoutbox willen" dit is een soort mini chat optie in het forum.
Banner onderaan het forum:
Deze banner is geplaast om wat inkomsten binnen te halen, met deze inkomsten wil ik af en toe een prijsje kopen voor de sketchuititie opdrachten kopen!
Tijdelijk is het niet mogelijk je eigen style aan te passen, omdat iedereen even mag wennen. Over een paar weken is het mogelijk terug te gaan naar de oude style via de instellingen in je profiel (te kiezen in de menubalk)
Heb je opmerkingen over de verandereingen, laat het dan zeker weten, dan kijken ik en Ravii wat en hoe dit eventueel aangepast kan worden.
Punten die nog aangepast worden:
- Kleur achtergrond bij "smilies popup"
- Deel banners nog transparant maken.