Comm512 schreef:
Hallo,
Erg mooi huis. De vloer binnen vind ik erg mooi net als de tegels buiten. De reflectie op het glas is erg goed
Alleen persoonlijk vind ik de schaal van de bumpmapping op sommige objecten te groot. zoals de buitentafel en de dakrand
de UV map iets groter maken zou dat kunnen verhelpen misschien

Gebruik je photons in de indoor scenes? Meer photons en bounces geven een nog realistischer beeld en dan ben je ook meteen af van die lichtvlekken op de muren. En de schaduw van de zon is naar mijn idee wat te scherp.
Ik wil je absoluut niet afkraken, maar focused critique zou je naar nog hoger niveau kunnen tillen
Heb even op de site gekeken van artlantis. Ziet er mooi uit, maar ik vraag me af of die resultaten ook al niet te halen zijn met kerkythea (de biased render method dan). Ik neem aan dat het om biased gaat gezien de rendertijden van minuten ipv uren/dagen.
Hey Bedankt voor je bericht,
Ik render ongeveer anderhalf uur per plaatje. Ik heb ook kerky geprobeerd, maar daar kwam ik ten eerste niet uit, en artlantis geeft een veel mooier en realistischere weergave.
Met de schaduw ben ik het wel eens, ik ga er alleen niets meer aan veranderen

(wat een werk haha

)
Ik ben ook met de topic rolo bezig, binnen 2 dagen komen daar weer nieuwe renders op, dus ik zou zeggen, neem daar ook eens een kijkje op!
Groeten Jordy
ps : Photons??