Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




  • Advertisement

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
  Afdrukweergave

[Poll] [BM] Contest 1
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21 mei 2007, 18:19 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 30 jan 2007, 20:20
Berichten: 330
Woonplaats: Zeeuwsch-Vlaanderen
Hallo, tijd om te stemmen! :D

Stemmen kan tot 1 Juni, tenzij anders vermeld

Dit keer doen we het via het concept van Tyto d.w.z:

Je beoordeelt op drie punten, schaal 1 t/m 10:
-Originaliteit
-Uitwerking
-Render
De uitslag volgt alsvolg:

Totaal aantal punten = bijv. 8,2 pnt.
_________________
3


Zo doe je dat voor Iedere deelne(e)m(er/ster).
bijvoorbeeld:

Citaat:
Tyto:
Ori = 8
Uit= 6
Ren= 4


Voor degene die stemmen en degene die ingezonden hebben: Niet voor jezelf punten geven :wink:

De uitslag zal door Respect of mijzelf bekend gemaakt worden. :)

Dit zijn de inzendingen:
@Piet vernooy:
Afbeelding
@ Simon
Afbeelding
@ Onze Roos:
Afbeelding
@de inzending van Respect
Afbeelding
@Tyto,at last but not least
Afbeelding

_________________
Apple MacBook 2.2 ghz, 1 Gb, 120 Gb = Apple Cinema display = Harman/ Kardon = Iomega 320 Gb = 5th gen. iPod video 30 Gb


Laatst bijgewerkt door dhddesign op 05 jun 2007, 21:20, in totaal 3 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 

BerichtGeplaatst: 21 mei 2007, 18:32 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 30 jan 2007, 20:20
Berichten: 330
Woonplaats: Zeeuwsch-Vlaanderen
Allereerst wil ik iedereen een compliment geven over de renders, top. :)

Piet vernooy:
Ori= 9
Uit= 6
Ren=6
TOTAAL = 21

Simon:
Ori= 6
Uit= 8
Ren=8
TOTAAL = 22

Roos:
Ori= 7
Uit = 5
Ren= 6
TOTAAL =18

Respect
Ori= 9
Uit= 9
Ren=8
TOTAAL = 26

Tyto
Ori= 7
Uit= 6
Ren=5
TOTAAL = 18

_________________
Apple MacBook 2.2 ghz, 1 Gb, 120 Gb = Apple Cinema display = Harman/ Kardon = Iomega 320 Gb = 5th gen. iPod video 30 Gb


Omhoog
 Profiel  
 

BerichtGeplaatst: 21 mei 2007, 20:09 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 01 mei 2007, 10:31
Berichten: 457
Piet vernooy:
Ori= 9, puur sketchup en leuke inrichting
Uit= 6, een paar opvallende foutjes te zien, dus laag score.
Ren=6 duidelijk en zonder te veel poespas maar toch jammer dat het niet ech gerenderd is.
TOTAAL = 21

Simon:
Ori= 6 wel warme kleuren maar saai...
Uit= 6 weinig textures, als je raam en deur getextured had was het veel beter geweest
Ren=8 niets aan op te merken, heldere render.
TOTAAL = 20

Roos:
Ori= 8 die kan bijna zo bij woon of inrichting bladen als het allemaal goed afgewerkt was.
Uit = 6. nogal overbelicht, als het niet overdreven belicht was, had je een 8 gekregen.
Ren= 7
TOTAAL =21

Respect
Ori= 8 leuke kleuren en inrichting. vooral die mooie schilderij valt op.
Uit= 8 een paar (schoonheids)foutjes te zien, de vuurhaard is doorzichtig als glas en staande lamp heeft van die verlichte vierkantjes. maar erg leuke kamerinrichting, vooral die trap.
Ren=9 op een paar fouten na een prachtrender, van alle 4 inzendingen is dit de mooiste.
TOTAAL = 25


Omhoog
 Profiel  
 

BerichtGeplaatst: 21 mei 2007, 22:30 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 31 maart 2007, 20:15
Berichten: 447
Woonplaats: Leiden, Zuid-Holland
Ik vind de render van Respect ontzettend mooi, maar ik ga nu ik zelf mee doe natuurlijk niet stemmen. Toch vind ik het jammer dat renders met veel gedownloade dingen hoge stemmen krijgen, ik zie dit als een groot nadeel. Zelf hou ik niet van downloaden, ik ontwerp liever alles zelf, wat ik hier ook heb gedaan, en vind dat dit wel een pluspunt zou moeten zijn. Niet dat ik jaloers ben, ik heb hier zeker niet de mooiste render, zitten vele veel betere bij, maar wilde het toch even kwijt.

_________________
Groeten Simon


Omhoog
 Profiel  
 

BerichtGeplaatst: 21 mei 2007, 22:35 
Offline

Geregistreerd: 31 jan 2007, 14:56
Berichten: 72
ik kan de inzending van tyto niet zien...


Omhoog
 Profiel  
 

BerichtGeplaatst: 21 mei 2007, 22:56 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 01 mei 2007, 10:31
Berichten: 457
s1mon schreef:
Ik vind de render van Respect ontzettend mooi, maar ik ga nu ik zelf mee doe natuurlijk niet stemmen. Toch vind ik het jammer dat renders met veel gedownloade dingen hoge stemmen krijgen, ik zie dit als een groot nadeel. Zelf hou ik niet van downloaden, ik ontwerp liever alles zelf, wat ik hier ook heb gedaan, en vind dat dit wel een pluspunt zou moeten zijn. Niet dat ik jaloers ben, ik heb hier zeker niet de mooiste render, zitten vele veel betere bij, maar wilde het toch even kwijt.


je mag wel op ander stemmen maar niet jezelf.
je creaties ziet er niet verkeerd uit, maar zoiets simpels als schilderijen en spiegels etc had het veel meer goedgemaakt.


Omhoog
 Profiel  
 

BerichtGeplaatst: 21 mei 2007, 23:07 
Offline

Geregistreerd: 02 maart 2007, 20:01
Berichten: 759
Woonplaats: Oss
Piet vernooy:
Ori= 9
Uit= 6
Ren=5
TOTAAL = 20

Simon:
Ori= 7
Uit= 8
Ren=7
TOTAAL = 22

Roos:
Ori= 8
Uit = 6
Ren= 6
TOTAAL =20

Respect
Ori= 9
Uit= 9
Ren=9
TOTAAL = 27

Tyto
Ori= 6
Uit= 6
Ren=6
TOTAAL = 18

_________________
truffel


Omhoog
 Profiel  
 

BerichtGeplaatst: 21 mei 2007, 23:32 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 01 mei 2007, 10:31
Berichten: 457
bij alle stemmen heb ik laaste scores :shock: terwijl ik er uren in gestoken had. volgende keer geen donkere kleuren meer 8)


Omhoog
 Profiel  
 

BerichtGeplaatst: 22 mei 2007, 7:41 
Offline

Geregistreerd: 02 maart 2007, 20:01
Berichten: 759
Woonplaats: Oss
s1mon schreef:
Ik vind de render van Respect ontzettend mooi, maar ik ga nu ik zelf mee doe natuurlijk niet stemmen. Toch vind ik het jammer dat renders met veel gedownloade dingen hoge stemmen krijgen, ik zie dit als een groot nadeel. Zelf hou ik niet van downloaden, ik ontwerp liever alles zelf, wat ik hier ook heb gedaan, en vind dat dit wel een pluspunt zou moeten zijn. Niet dat ik jaloers ben, ik heb hier zeker niet de mooiste render, zitten vele veel betere bij, maar wilde het toch even kwijt.


Ben ik helemaal met je eens. Ik ben ook niet voor gedownde models en het liefst zie ik ook puur SU-resultaten.

_________________
truffel


Omhoog
 Profiel  
 

BerichtGeplaatst: 22 mei 2007, 7:48 
Offline

Geregistreerd: 02 maart 2007, 20:01
Berichten: 759
Woonplaats: Oss
tyto schreef:
bij alle stemmen heb ik laaste scores :shock: terwijl ik er uren in gestoken had. volgende keer geen donkere kleuren meer 8)


Ik denk niet dat de donkere kleuren er veel mee te maken heeft. Mijn mening is dat de models niet orgineel zijn en dat je inzending niet verfijnd is.

_________________
truffel


Omhoog
 Profiel  
 

BerichtGeplaatst: 22 mei 2007, 8:11 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 01 mei 2007, 10:31
Berichten: 457
truffel schreef:
tyto schreef:
bij alle stemmen heb ik laaste scores :shock: terwijl ik er uren in gestoken had. volgende keer geen donkere kleuren meer 8)


Ik denk niet dat de donkere kleuren er veel mee te maken heeft. Mijn mening is dat de models niet orgineel zijn en dat je inzending niet verfijnd is.


had juist uren veel werk gestoken in textures, bumpmaps reflectie, lichten. vergelijk het maar eens met andere renders, die heeft geen echte textures behalve die van piet, het is niet bedoeld als kritiek hoor maar ik denk dat felle kleuren veel beter uitspringt, ongeacht welke texture(of zelfs niet) je gebruikt.


Omhoog
 Profiel  
 

BerichtGeplaatst: 22 mei 2007, 8:18 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 01 mei 2007, 10:31
Berichten: 457
en wanneer begint een volgende contest? wil het wel zo snel mogelijk zodat ik mezelf kan bezighouden :)


Omhoog
 Profiel  
 

BerichtGeplaatst: 22 mei 2007, 11:35 
Offline

Geregistreerd: 02 maart 2007, 20:01
Berichten: 759
Woonplaats: Oss
tyto schreef:
truffel schreef:
tyto schreef:
bij alle stemmen heb ik laaste scores :shock: terwijl ik er uren in gestoken had. volgende keer geen donkere kleuren meer 8)


Ik denk niet dat de donkere kleuren er veel mee te maken heeft. Mijn mening is dat de models niet orgineel zijn en dat je inzending niet verfijnd is.


had juist uren veel werk gestoken in textures, bumpmaps reflectie, lichten. vergelijk het maar eens met andere renders, die heeft geen echte textures behalve die van piet, het is niet bedoeld als kritiek hoor maar ik denk dat felle kleuren veel beter uitspringt, ongeacht welke texture(of zelfs niet) je gebruikt.


Lichte kleuren zegt ook niet alles. Die van Simon vind ik te egaal rood en die van Roos te blauw. Die van Respect heeft variaties in licht en kleuren. Kijk maar naar de combi rood en wit, gewoon perfect. Die van jou heeft weinig contrast, vind ik. Maar jij hebt het ook goed gedaan.

_________________
truffel


Omhoog
 Profiel  
 

BerichtGeplaatst: 22 mei 2007, 11:38 
Offline

Geregistreerd: 02 maart 2007, 20:01
Berichten: 759
Woonplaats: Oss
tyto schreef:
en wanneer begint een volgende contest? wil het wel zo snel mogelijk zodat ik mezelf kan bezighouden :)


Oeps, je verveelt je?? kom anders mij hier maar helpen!

_________________
truffel


Omhoog
 Profiel  
 

BerichtGeplaatst: 22 mei 2007, 20:39 
Offline

Geregistreerd: 07 mei 2007, 20:26
Berichten: 96
Woonplaats: Oosterhout
Piet vernooy:
Ori= 8
Uit= 5
Ren=5
TOTAAL =18

Simon:
Ori= 7
Uit= 8
Ren=7
TOTAAL = 22

Roos:
Ori= 9 (komt ook omdat t meer mijn smaak is, super Roos!!)
Uit = 8
Ren= 6
TOTAAL =23

Respect
Ori= 7
Uit= 9
Ren=9
TOTAAL = 25

Tyto
Ori= 6
Uit= 5
Ren=6
TOTAAL = 18


Ben benieuwd wanneer ik zo ver ben om mee te doen, Ellen


Omhoog
 Profiel  
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Style by business web design styles , pozycjonowanie strony pozycjonowanie stron sem
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Design Downloaded from free phpBB themes templates | free website templates downloads | photoshop brushes.
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO