Om te beginnen ben ik heel blij met alle ontwerpen.
Ik heb er dan ook allerlei dingen uit gebruikt.
Ik vind eigelijk alle badkamers goed gemaakt.
De ene is meer praktisch en de ander meer sfeervol.
De ene is niet beter dan de andere, ze zijn verschillend en ze met elkaar vergelijken zou appels met peren vergelijken zijn.
Ik zal mijn persoonlijke mening geven, dus mijn smaak komt daarin naar voren.
En het was voor jullie onmogelijk om die smaak te kennen.
Ik zie in al jullie ontwerpen, dat de ruimte niet TE klein is en dat het mogelijk is.
Dhdesign
Een goede indeling en het kleurgebruik (boerenstijlachtig) heeft me een hele duw in de goede richting gegeven. Ook het schuine bad is een goede vondst.
De wastafel onder het raam vond ik wat minder praktisch.
Al met al wel een goede eerste zet in een andere richting, vooral wat sfeer betreft.
Tyto
Het ingebouwde bad tussen de douche en de muur is in de beperkte ruimte zeker een goed idee. Daardoor kunnen het bidet en de wc naast elkaar in die hoek geplaatst worden. Ze bij elkaar zetten heeft na het zien van de tekeningen toch mijn voorkeur.
De wastafel combinatie is ook stijlvol.
De (houten?) kastjes boven het bad lijken me minder praktisch.
Bij jouw ontwerp zou ik toch gaan voor de combi van douche en bad.
En dan houdt je echt veel ruimte over.
Truffel
Ik had jou stiekem laten kijken wat ik tot dan toe had, en ik ben erg blij met het herarrangeren dat je gedaan hebt, dat geeft een heel ander beeld en ook een duidelijke aanzet dat het anders kan. Ik ben er blij mee.
Piet,
De lucht (igheid) van jouw badkamer geeft een nieuwe dimensie en ik denk dat we dat in een of andere vorm zeker gaan gebruiken.
Het is een praktische badkamer, maar naar mijn smaak wat statisch.
Respect
Een mooie stijlvolle badkamer met een leuke verrassing, de douche in een punt. In verband met de deuren zou ik de wastafel (met de prachtige spiegel) aan de andere kant van de douche zetten dus omwisselen met de doucheopening. Maar ik heb het vermoeden dat ik weer opnieuw moet gaan SU-en.
Dame en heren ik vind dat jullie allemaal gewonnen hebben en bij deze nodig ik jullie dan ook uit om een weekend naar Frankrijk te komen om te kijken hoe het er in het echt uitziet. Op een nader te bepalen tijdstip.
Het zal nog wel even duren voor de badkamer er daadwerkelijk staat, maar jullie kunnen wel vast komen kijken en genieten van de Franse wijn en kaas.
tyto schreef:
en nu volgende sketchutitie aub

De keuken