|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
ankevdhurk
|
Geplaatst: 02 mei 2011, 17:22 |
|
|
Hoi Allemaal,
Ik ben pas sinds kort een gebruiker van sketchup, en wil het gaan gebruiken om autocad tekeningen 3d te maken. Nu heb ik filmpjes op youtube gezien dat .dwg en .dxf files kunnen worden ge-importeerd. Als ik dit probeer, krijg ik die extensies niet te zien. Alleen deze extensies zie ik: .skp, .3ds, .dem *.ddf, .kmz *.dae, .jpg .png .psd .tif .tga .bmp
Ik gebruik sketchup versie 8. Heb ik niet de juiste versie? Wat doe ik verkeerd?
Wie-o-wie kan mij helpen?
Alvast enorm bedankt!
Groeten, Anke
|
|
Omhoog |
|
Re: Autocad file inporteren
demigamer
|
Geplaatst: 02 mei 2011, 18:02 |
|
|
ik kan ze importeren hoor ik heb wel de pro versie anders als het dringend is converteer ik ze voor jouw wel even naar skp. demianmartens@hotmail.com
|
|
Omhoog |
|
Rico91
|
Geplaatst: 02 mei 2011, 18:07 |
|
Geregistreerd: 29 jul 2007, 15:38 Berichten: 582 Woonplaats: Barneveld
|
Dat Ligt denk ik aan dat je geen pro versie hebt. De gratis versie is met het importeren en exporteren wat beperkt. Ik weet niet of er ergens een converter is. Maar anders kan iemand anders heb idd wel even goed voor je opslaan in een skp file.
|
Re: Autocad file importeren
ankevdhurk
|
Geplaatst: 02 mei 2011, 19:50 |
|
|
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb nu de pro versie gedownload en nu lukt het wel!
|
|
Omhoog |
|
Rico91
|
Geplaatst: 02 mei 2011, 20:10 |
|
Geregistreerd: 29 jul 2007, 15:38 Berichten: 582 Woonplaats: Barneveld
|
Das mooi! Wat je ook kan doen, als je het programma niet wil kopen. Is gewoon de pro (trail) versie gebruiken voor het exporteren of importeren. En dan gewoon tekenen met de gratis versie. De pro versie kan je maar 8 uur gebruiken namelijk.
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|